ECTS Kreditne točke
Predavatelji |
---|
|
Smeri |
|
Cilj predmeta je seznanjenje s področjem računalniške ustvarjalnosti, s teorijo tega področja, kakor tudi praktičnih vidikov: orodij, tehnologij in aplikacij. Študentje spoznajo metode za ocenjevanje metod in rezultatov računalniške ustvarjalnosti, poznajo omejitve računalniške ustvarjalnosti in znajo razpoznati probleme, v katerih je uporabna. Ključni splošni metodi področja sta spajanje konceptov (angl. »concept blending«) in bisociativno odkrivanje novih konceptov. Ob teh so predstavljene tudi nekatere metode in tehnike, ki se uporabljajo v specifičnih primerih uporabe: obdelava naravnega jezika in jezikovni viri, rudarjenje podatkov, predstavitev podatkov, uporaba in izdelava semantičnih mrež. Predmet poda znanje, ki je potrebno za samostojen razvoj nove metode ali aplikacije računalniške ustvarjalnosti na problemu iz prakse.
Obveznosti
Zaključen študij druge stopnje s področja informacijskih ali komunikacijskih tehnologij ali zaključen študij druge stopnje na drugih področjih z znanjem osnov s področja predmeta. Potrebna so tudi osnovna znanja matematike, računalništva in informatike.Preverjanje znanja